loading...
عاشقانه
admin بازدید : 43 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (1)

اس ام اس عاشقانه  تیر 93

اس ام اس عاشقانه سری  99

 

اس ام اس عاشقانه تیر 93

از ان شب که میان اس ام اس هایمان خوابت برد .. ماههاست میگذرد…من هنوز منتظرم بیدار شوی…!

اس ام اس عاشقانه تیر 93

باران که می آید، دلم برایت تنگتر میشود، راه می افتم بدون چترمن بغض میکنم آسمان گریه.

اس ام اس عاشقانه تیر 93

تنها نشسته ام!
اما تنها نیستم!
یادت
مجال تنهایى نمى دهد…

اس ام اس عاشقانه تیر 93

بوی ربنای تـــــــو
ماه دل تنگی های من
افطار می کنم خاطرات نبودنت را !

اس ام اس عاشقانه تیر 93

فرهنگ لغتها نیاز به ویرایش دارند
برای معنی دلتنگی احتیاج به این همه کلمه نیست ، دلتنگی یعنی تو !

 

اس ام اس عاشقانه تیر 93

من براى تنها نبودن آدمهاى زیادى دوروبرم دارم
آن چیزى که ندارم کسى براى باهم بودن است . . .

اس ام اس عاشقانه تیر 93

سلامتی کسایی که تو خاطرمون “ابدی” هستن
اما تو خاطرشون “عددی” نیستیم

اس ام اس عاشقانه تیر 93

سری را که درد نمیکند دست مال نمیبندند
اما سر من درد میکند برای دستی که مال تو باشد . . .

اس ام اس عاشقانه تیر 93

باز هم قافیه را باخته ام
چون نمیدانستم
قد شعر تو شدن
چقدر سنگین است

اس ام اس عاشقانه تیر 93

مگر با باد نسبتى دارى…?
چقدر شبیه تو….
یک لحظه آمد مرا پیچاند و رفت..

اس ام اس عاشقانه تیر 93

موضوع انشاء : تعطیلات خود را چگونه گذراندید ؟
- به نام خدا
- فرسنگ ها دور از آغوشش . . .

اس ام اس عاشقانه تیر 93

برایم دعا کن ! اجابتش مهم نیست ! نیاز من آرامشی است که بدانم تو به یاد منی . .

اس ام اس عاشقانه تیر 93

من صفرم تو دویی با تو بیستم بی تو نیستم

اس ام اس عاشقانه تیر 93

ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﻣﻦ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻥ “ﺗﻮ” ﺍﺯ ﻣﯿﺎﻥ ﺍﯾﻦ
ﻫﻤﻪ ﺿﻤﯿﺮ ﺑﻮﺩ .

اس ام اس عاشقانه تیر 93

ﺳﺮﻣﺎﯼ ﻧﺒﻮﺩﻧﺖ ﺑﺪﺗﺮ ﺍﺯ ﺳﺮﻣﺎﯼ ﺯﻣﺴﺘﺎﻥ
ﺍﺳﺖ ، ﺑﻪ ﻟﺮﺯﻩ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻪ ﭼﻬﺎﺭ ﺳﺘﻮﻥ ﺩﻟﻢ ﺭﺍ .

اس ام اس عاشقانه تیر 93

ﺩﺭ ﺧﻠﻮﺕ ﻣﻦ ﻧﮕﺎﻩ ﺳﺒﺰﺕ ﺟﺎﺭﯾﺴﺖ/ ﺍﯾﻦ
ﻗﺴﻤﺖ ﺑﯽ ﺗﻮ ﺑﻮﺩﻧﻢ ﺍﺟﺒﺎﺭﯾﺴﺖ

اس ام اس عاشقانه تیر 93

ﺑﻪ ﮐﻪ ﮔﻮﯾﻢ ﮐﻪ ﺗﻮ ﻣﻨﺰﻟﮕﻪ ﭼﺸﻤﺎﻥ ﻣﻨﯽ / ﺑﻪ
ﮐﻪ ﮔﻮﯾﻢ ﮐﻪ ﺗﻮ ﮔﺮﻣﺎﯼ ﺩﺳﺘﺎﻥ ﻣﻨﯽ
ﮔﺮﭼﻪ ﭘﺎﯾﯿﺰ ﻧﺸﺪ ﻫﻤﺪﻡ ﻭ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ ﻣﻦ / ﯾﻪ
ﮐﻪ ﮔﻮﯾﻢ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺯﻣﺴﺘﺎﻥ ﻣﻨﯽ . . .

اس ام اس عاشقانه تیر 93

ﻣﺜﻞ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﭼﺸﻤﻬﺎﯾﺖ ﺩﯾﺪﻧﯽ ﺍﺳﺖ ٬ ﺷﻬﺮ
ﺧﺎﻣﻮﺵ ﻧﮕﺎﻫﺖ ﺩﯾﺪﻧﯽ ﺍﺳﺖ
ﺯﻧﺪﮔﺎﻧﯽ ﻣﻌﻨﯽ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺗﻮﺳﺖ ٬ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﯾﺖ
ﺑﯽ ﻧﻬﺎﯾﺖ ﺩﯾﺪﻧﯽ ﺍﺳﺖ . . .

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 52
  • بازدید کلی : 4,870
  • کدهای اختصاصی
    جمله های عاشقانه تصادفی

    رنک الکسا

    ابزار و قالب وبلاگ :: تم ویوزچک کردن حرفه ای سئو،سئو تم ویوزوب سایت رسمی باشگاه تاتنهام هاتسپر در ایران